Najczęściej Zadawane Pytania

Czy mogę sprawdzić wasze usługi przed zakupem?

Jak najbardziej tak – każdemu nowemu Klientowi oferujemy darmowy 14-dniowy okres próbny na przetestowanie funkcjonalności naszych produktów.

Do tego każdemu naszemu Klientowi zapewniamy pełne wsparcie i pomoc przy zakładaniu konta, konfiguracji kalendarza oraz umiejscowieniu go na stronie internetowej.

Jak wyglądają płatności?

Na ten moment płatności przyjmujemy za pomocą zwykłego przelewu. Dzięki temu dane Twojej karty są bezpieczne.

Jednak w przyszłości planujemy dodanie kolejnych możliwości płatności.

Czy w przyszłości będą dodawane nowe funkcje?

Tak – mamy konkretne plany na rozwój i dodawanie kolejnych funkcji do naszych produktów, a także dodawanie kolejnych usług.

Chętnie słuchamy też naszych obecnych Klientów i ich uwag na temat tego, co możemy dodać.

Dodatkowo jeśli nawiążesz z nami współpracę teraz, to nie będą Cię obowiązywać w przyszłości podwyżki cen spowodowane rozwojem aplikacji!

Jak wygląda cały proces współpracy?

Po założeniu konta i opłaceniu abonamentu, wysyłamy maila, wyjaśniającego cały proces współpracy. Wszystko opiera się na wzajemnej komunikacji, przyjmowaniu instrukcji od naszych Klientów oraz przekazywaniem ich do zespołu programistów.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w zakładkach dotyczących Kalendarza Easy Meet oraz Tworzenia Landing Page.